.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان دولت

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور با اشاره به تامین اعتبار اجرای طرح مدیریت خدمات کشوری گفت: این طرح با 90 هزار میلیارد ریال اجرا می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علی محمد شاعری در جلسه تحول اداری مازندران در ساری افزود: مجلس شورای اسلامی قانون مدیریت خدمات کشوری را تصویب و در بودجه 88 کل کشور لحاظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب این قانون حقوق و دستمزد کارکنان دولتی بر اساس نظام هماهنگ از 15 تا 25 درصد قابل افزایش خواهد بود.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه با اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، کارکنان از مزایای فصل دهم افزایش حقوق و مزایا بهره مند می شوند، تصریح کرد: کمیته اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل شده است.

شاعری با بیان اینکه دستگاههای اجرایی کشور موظف به تطبیق حقوق کارکنان دستگاههای اجرایی خود تا 25 اردیبهشت ماه هستند، یادآور شد: استان های پیشرو در اجرای موفق این قانون از سوی دولت تجلیل می شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 ارديبهشت 1388
نه به اون طرح فريز كردن حقوق كارمندان كه توسط آقاي احمدي نزاد در لايحه بودجه 88 مطرح شده بود و نه به اين افزايش حقوق 25 درصدي !!!به نظر مي رسد بعد از ناكامي طرح پرداخت نقدي يارانه ها از كيسه كارمندان به اقشار ضيعف ولي داراي حق راي! احقاق حقوق كارمندان داراي حق راي در دستور كار قرار گرفته است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.